Remarketing

Remarketing to jeden z najbardziej efektywnych typów działań w Google AdWords. Chociaż docelowo ma on za zadanie ponownie przyciągnąć osoby, które niedawno odwiedziły witrynę, to jego możliwości wykraczają daleko poza te działania. Dzięki remarketingowi możesz reklamować konkretne produkty odwiedzone przez potencjalnych klientów, uratować opuszczony koszty czy prowadzić up-selling i cross-selling. Możliwości są prawie nieograniczone.

Zalety remarketingu

  • Dotarcie do klientów, którzy odwiedzili już stronę
  • Niższe koszty reklamy
  • Praktycznie nieograniczone możliwości targetowania
  • Pełna kontrola ilości wyświetleń i kosztów
  • Możliwość prowadzenie up-sellingu i cross-sellingu
  • Atrakcyjna wizualnie forma
  • Dane z kampanii w czasie rzeczywistym

Używanie remarketingu to podstawa dla wszystkich reklamodawców, nawet jako jedyny typ reklamy. Uniwersalność tej formy sprawia, że można zastosować ją w każdej branży z dużą skutecznością!

Działania

Opracowanie strategii

Tworzenie list remarketingowych

Dotarcie do klientów

Up i Cross-selling

Regularna optymalizacja

GOTOWY DO DZIAŁANIA?

Skontaktuj się ze mną i zobacz jak możesz poprawić efektywność swoich kampanii PPC. Analiza nic nie kosztuje!

Dlaczego ja?

Sprawdź co sprawia, że prowadzone przeze mnie kampanie remarketingowe są skuteczniejsze niż innych.

Sprawdzone metody

Wykorzystuję doświadczenie zdobyte podczas prowadzenia wysokobudżetowych kampanii.

Odpowiednie osoby

Buduję listy remarketingowe w oparciu o wskaźniki behawioralne użytkowników.

Skuteczne bannery

Podpowiem Ci jak tworzyć skuteczne bannery dopasowane do etapu zakupowego.

Nastawienie na efekt

Wiem jak docierać do osób, które kupują produkty, a nie tylko je oglądają.